BEZ BEBEK

bez bebek Bezden bebekleri sevmeyen çocuk yoktur. Siz de denemek isterseniz yapılışını detaylı bir şekilde anlattık.

Bez bebeği yapmak için

Gerekli olan malzemeler :

kumaş,

elyaf,

renkli keçe parçaları,

iğne, iplik

Yapılışı:

bebebek2

kalip

Kalıbı ister printer dan çıkarıp fotokopi ile istediğiniz ebatta büyütün, ister elinizde çizerek oluşturun.

Gövdeyi, başı ve kolları kumaşa çizin ve Bütün parçaları kenarlarda biraz pay bırakacak şekilde kesin.

Her bir parçayı içini doldurmak için yer bırakarak etrafından dikin.

Ters çevirin.

İçlerini elyafla doldurup açık olan yerleri de dikerek birleştirin.

Gövdeye başı ve kolları bitiştirin.

bez bebek

Saçlarını orlondan kesip bir tutam olarak ortasından bağlayın bebeğin başına dikerek veya yapıştırarak tutturun.

Gözleri için hazır oyuncak gözlerden kullanabilir veya bizim yaptığımız gibi keçeden kesip yapıştırabilirsiniz.

İstediğiniz şekilde kıyafetler hazırlayın ve bebeğe giydirin.

bez bebek

32 Replies to “BEZ BEBEK”

  1. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. pınar says:

    çok güzel kısaca süperrrdende öte

  3. Armağan says:

    Harika olmuş,bayıldım 🙂

  4. Ya bu site manyak olmuş ben iş teknik dersimden bu konuyu seçtim.Bu konu çok eğlenceli

  5. ben ce güzel olmuş ama küçük çoçuklar içinde daha kolay şeyler göstermelisiniz

  6. abicim ben vez bebeğe bayılıyom yaaa hayranıyım
    pusat_58_96@hotmail.com

  7. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok güelllllllllllllll
    mükemmelll

  8. süperrrrr ama malzemeler zor bulunur

  9. müberra says:

    kısaca çok gzl olmuş çok begendim

  10. zarema küçükoğlu says:

    süper aynısından bende yapacağım

  11. öykü başaran says:

    bence çok güzel bayıldım

  12. güzel olmuş bu sitenin güzel yanı birşey bilmeyenler için resimli örnekler war benim ödevimde hep bunlarla ilgili…

  13. harika süper yapılışını defterime yazıcam

  14. etkinliklerin hepsi çok güzel emeğinize sağlık devamı gelir işlh

  15. yapmıs oldugunuz seyler tek kelimede harika elinize emeğinize sağlık devamını beklıyoruz.

    Güzel yorumunuz için teşekkürler…çalışmalarımız son hız devam ediyor:))))

  16. arkadaşlar en baştaki resimde ne kullanılmış kumaşmı elyafmı:s çok acil lazım

    kaşe kumaş kullandık

  17. arkadaslar cok guzel ama bana nasıl ayakta duracagı hakkında bilgi lazım yardımcı olursanız cok sevinirim

  18. bence güzel olmuş ama malzemelirini nerden bulacağım bi de sadece bi kusur var kulağı biraz büyük olmuş

  19. çok gü zel ödevime yaradı

  20. çok güzel çok detaylı anlatmışsınız çok saol ödevim için çok işime yarıcak:D

  21. süper

  22. çok güzel olmuş bende kardeşimin doğum gününde yapacağım 🙂

    — Çok iyi bizimle yaptığını paylaşırsan seviniriz

  23. esmer güzeli says:

    harika bir bebek bayıldım

  24. esmer güzeli says:

    çok güzel ama sadece bitane olmaz sa daha iyi olurdu bi ka. tane daha isterim

  25. çok güzel bebekler yapılmış ama nasıl yapabileceğimizi daha ayrıntılarla yazılsaydı yazılmış ama bu az teker teker gösterilerek yazılsaydı

  26. çok güzel harika olmuş bende hemen başlıyorum kızm çok sevinecek

  27. süper

  28. güzel de biz bunu diktiğimizde ya başı dik durmazsa ne yapacağız lütfen söylermisiniz?

  29. Çok teşekkür ederim. İşime yaradı :)))

  30. harika bayıldım ya

  31. çok güzelllll olmuş

  32. Ceylin'in Annesi says:

    ay çıldırıcam, hepsini beğeniyorum bayılıyorumi hangi birini yapıcam ben bunların 🙂

Bir cevap yazın