![]()

Öncelikle çocukların çok sevdiği bu tatlı, lezzetli olduğu kadar da besleyici, çocuklarınız çikolata ve şeker yemeyi çok seviyorlarsa onun yerine bunlardan yapmayı deneyin hem siz gönül rahatlığıyla yedirin hem de onlar keyifle yesinler.
Nasıl yaptığımıza gelince gerekli olan malzemeler:
Petit beurre bisküvi,
Pudra şekeri,
süt,
Kıyılmış fındık ve/veya fıstık Hindistan cevizi
Yapılışı:
Bisküvileri robottan geçirin. Sonra kakaoyu, fındığı ve pudra şekerini ekleyin. Elinize yapışmayacak yumuşak bir hamur haline gelecek kadar süt ekleyin ve yoğurun. Ceviz büyüklüğünde toplar halinde yuvarlayın. Dilerseniz hindistan cevizine ya da kıyılmış fındıkveya fıstığa bulayabilir, dilerseniz sade bırakabilirsiniz

duygu dedi ki:
okul içi gerekli ölçülerini verebilirmisiniz uygulamalı ödev olarak yapacagımda şimdiden teşekkürler
duygu dedi ki:
ya ben bu tarifi yapacam da ölçülerini vermemişsiniz
havva dedi ki:
tatlı yaptım cok güzel teşekkürler.daha güzel tariflerinizi bekliyoruz.
tğlin dedi ki:
harika tadı almalı eşim bayılıyor hemen yapmam gerek teşekkürler
nurcan dedi ki:
bugun yine ben.. dun tarifinizi aldım. aksam da yaptım, resmini çekip ekledim bile bloguma.. 🙂 paylasım için tesekkurler
nurcan dedi ki:
günaydınlar
dun aksam arkadasım bahsediyordu güzel br tarif buldum diye.. meğer benim surekli gezdiğim bir sitedeymiş. Tesadüf oldu sabah sabah.. Ellerinize sağlık.. Aldım tarifinizi biraz daha gezerek gidiyorum.. 🙂
sevgiler
ahu uğurlu çağlar dedi ki:
sitenize bugün daha ayrıntılı bakma imkanı buldum.gerçi daha inceliyorum.gerçekten çok güzel.harika bir site hazırlamışsınız.bravo yani ne kadar yaratıcısınız.çikolatalı bisküvili topların tarifini alıyorum hem baray hem de benim için nefis görünüyorlar.görüşmek üzere…
eda suner dedi ki:
Bu topları havuçlu görmekten bay gelmişti yaşayın siz emi kızlar acep kaç kalori bunlar
songül dedi ki:
iyiki uğramışım buraya, sizi çok özledim 🙂
toplarınızdan alıyorum önce, elinize sağlık mis misss 🙂
ikinize de ne diyeceğimi bilemiyorum, benim en güzel, en sevgi dolu arkadaşlarımmışsınız, en iyi desteğim oldunuz, çok çok teşekkür ediyorum.
sık sık görüşeceğiz bundan sonra inşallah,
iyi bakın kendinize olurmu 🙂